frän tjej. slut tjej. trött tjej.



haha slut tjej?

har varit på skolan HELA dagen! Kom nyss hem från fika hos rebecka med en massa söta uppsalabor, väldigt trevligt. Detta rekommenderas starkt. Speciellt om fika bjuds. Måste bara passa på att säga att jag (!!!) som nyss kom hem (22.04) måste börja plugga för jag har tenta om en vecka! Yup, 7 days away. Gissa vad som händer sedan?! Jo en tenta till, det kunde man ge sig fan på! True story.

ja men jag ska väl krypa upp i sängen för med min biologibok nu, den är lika stor och tjock som en 80 kg karl så jag kanske inte känner mig så ensam inatt iaf! hahahahaha dog lite nu. HeHEhE

Kommentarer
Postat av: Syster

Du är så himla duktig :) kan inte din duktighet "rub of on me"? <333

2010-10-14 @ 11:00:08
Postat av: Karina T

Hur gick tentan?:)

2010-10-21 @ 10:45:51
URL: http://kto.blogg.se/
Postat av: Anonym

det gick bra! :)

2010-10-27 @ 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0